Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:547172
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Jaunie mediji padara mūsu dzīvi ātrāku, jo ātrāks ir kļuvis pats informācijas apmaiņas process, kurš tagad jauno mediju formā un izmantojot informācijas kanālus, ir pārspējis cilvēka fiziskās iespējas.
Ik dienu mums visapkārt ir informācija. Vidēji viens cilveks dienā redz ap 500 reklāmas sludinājumu. Tas ir skaits, kas pirms 100 gadiem nebija iedomājams. Ir palielinājies informācijas apjoms, līdz ar ko ir attīstījušās informācijas meklēšanas tehnoloģijas, kuras patiesībā, rupji sakot, piedāvā mums standartizētu informāciju vadoties pēc mūsu ievadītajiem kritērijiem un mūsu iepriekšējās izvēles.
Jauno mediju modularitāte ļauj daudz lielākam cilvēku skaitam kļūt par ”radītajiem”, jo daudzo moduļu kombinēšana paredz miljoniem iespējamo variantu, no kuriem katrs būs savā veidā unikāls. Pie tam, ja ņem par piemēru filmas izveidi, ”radītājs” var izmainīt attēla kvalitāti tajā, izmantojot datorprogrammā paredzēto šablonu. Šādu šablonu izmantošana atstāj iespaidu arī uz sabiedrības dzīvi, kur mēs redzam fabrikās ražotus apģērbus, kuri ir ļoti līdzīgi viens otram, manam arī standartizētas atbildes ikdienas sarunās, kuras bieži maz ar ko atšķiras no bota atbildes čata istabā.
Mūsdienu kultūra balstās uz digitālajiem medijiem, uz ”izpušķošanu”. Mūsdienās filmās aizvien biežāk izmanto specefektus, jo bez tiem pat dziļa filizofiska filma nu vairs reti kad tiek uztverta. Veidojas jauna tipa mediji, kuros tiek izmantots klipu formāts, ar mērķi sniegt skatītājam ātrāku un paliekošāku atmiņā informāciju, parādot to visneiedojamākajos veidos, jo mūsdienu skatītājam paliek atmiņā viss ātrais un saturīgais, kas tiek it īpaši vērtēts, ja tā radīšanā netika izmantoti šabloni.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jaunie mediji, digitalizējamie mediji”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/547172

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties