Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:553882
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

20. gs. intelektuāļu Bertolda Brehtes(Bertolt Brecht) un Valtera Bnejamiņa(Walter Benjamin) prātus nodarbināja interaktivitātes jēdziens. Viņi uztraucās par to kā mediju attīstība ietekmēs atgriezeniskās saites veidošanos un virzienu uz demokrātiju. Brehte uzskatīja radio par demokrātisku komunikācijas aparātu – cilvēkiem bija aicināti atbildēt un veidot savstarpēju interaktivitāti jeb mijiedarbību.1 Savukārt, Benjamiņa teorētiskie pētījumi mediju lietojumā atklāja, ka cilvēki kļuva aizvien pasīvāki mediju lietotāji(„couch potato”). Šī ideja neguva plašu atzinību, jo tika uzskatīta par tuvošanos postmodernisma idejām. Tomēr uzsverot auditorijas aktivitātes nozīmi mediju lietojumā, parādījās „maģiskās lodes” teorija kā viens no mediju efektiem. Nevar noslēpt arī faktu, ka tradicionālo mediju ziņojumi bija ļoti atkarīgi no auditorijas kā autonomijas un nedrīkstēja būt pārvērtēti. Tomēr, nevarēja būt runa pat to, ka ikdienas cilvēks varētu ietekmēt ziņojuma saturu. Tāds jēdziens kā „kultūras industrija” kļuva daudz aktuālāks pēdējos gados, nevis radīšanas brīdī un tai pat laikā, tehnoloģiju attīstība ieviesa izmaiņas mediju lietojumā un varas decentralizācijas iespējās.2 Mūsdienās jaunās tehnoloģijas spēj cilvēkam piedāvāt vairāk iespēju, nekā viņš ir spējīgs izmantot. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,61 €
Materiālu komplekts Nr. 1229280
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta auditorijas. Sociālo tīklu auditorija. Blogu funkcijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/553882

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties