Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:121394
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Piektdiena – Ziemas aktivitātes cilvēku dzīvē.
Vizuālā māksla – Darina papīra locījumus (sniega pikas), apspriež iespējas rotāt telpu ar šiem locījumiem. Pēta dažādu materiālu īpašības. Darba tēma ir izvēlēta „Atpūtas iespējas ziemā”, pārrunā un izvēlas šai tēmai un darba veidam atbilstošus materiālus. Veido darbu kolāžas tehnikā, akcentējot materiālu un faktūru kontrastus. Apgūstamās prasmes, iemaņas, zināšanas, attieksmes – Izmanto dažādas vizuālās mākslas tehnikas, daudzveidīgus materiālus un to īpašības: praktiski iepazīst papīra locīšanas tehniku origami. Turpina iepazīt ainavu. Ir iepazinis dažādus zīmēšanas, gleznošanas un veidošanas paņēmienus, raksturīgākās mākslas tehnikas. Dabā un apkārtējā vidē saskata idejas radošajiem darbiem. Mācās izvēlēties piemērotākos materiālus vai tehnikas no skolotāja piedāvātā klāsta. Prot pastāstīt par sava radošā darba ieceri un procesu, kas tajā izdevies, kas nav izdevies kā iecerēts. Mācās plānot idejas īstenošanai paredzēto laiku mācību stundas laikā.
Dabaszinības – Grupu darbā izspēlē dažādas situācijas par drošību uz ledus. Diskutē, paši nonāk pie secinājumiem, kā pareizi rīkoties, ko darīt dotajās situācijās. Apgūstamās prasmes, iemaņas, zināšanas, attieksmes – drošības noteikumi dabas vidē. Pirmās palīdzības izsaukšana. Zina, kur meklēt pirmo palīdzību nelaimes gadījumos uz ledus. Prot izdarīt secinājumus pēc darba veikšanas. Prot citiem pastāstīt par saviem iegūtajiem rezultātiem. Prot novērtēt sava paveiktā un citu skolēnu paveiktā nozīmi.
Latviešu valoda – Lasa dzejoli mani ziemas prieki, nezinot tā nosaukumu. Izlasot mēģina paši izdomāt kāds varētu būt šī dzejoļa nosaukums, atstāsta to rakstos. Saskata darbības vārdus dotajā dzejolī un lieto paši savā tekstā. Veido savu dzejoli par saviem ziemas priekiem. Savā tekstā lieto atbilstošus ziemai un tematam īpašības vārdus, tēlaini aprakstot notikumus. Pēc virsraksta mēģina noteikt saturu, noteikt teksta darbības vietu un laiku, atklāt darbības personas un notikumu secību (V.Plūdonis „Ziemas pasaciņa”, „Rīgas bērnu ziemas prieki”, „Rūķīši un Mežavecis”). Apgūstamās prasmes, iemaņas, zināšanas, attieksmes – Mācās lietot īpašības vārdus sava teksta veidošanā. Mācās lietot īpašības vārdus tēlaina teksta (apraksta) veidošanai. Mācās saklausīt, saskatīt un lietot teikumā darbības vārdus, mācās lietot darbības vārdu vienkāršo laiku formas – tagadni, pagātni un nākotni. Mācās rakstīt literāra darba satura atstāstījumu tagadnē. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1338164
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrētās mācības pamatizglītībā. Praktiskais uzdevums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/121394

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties