Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:478302
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā inovatīvā darbībā ir iesaistīti tikai 1/5 daļa no uzņēmumiem. Sakarā ar lielu investīciju nepieciešamību produktu inovāciju procesā, kas atsevišķās nozarēs var ilgt līdz pat 10 – 15 gadiem, to var atļauties tikai lielākie ražotāji, tirgus līderi. Pārējie uzņēmumi īsteno procesa inovācijas jeb ražošanas procesa uzlabojumus. Šāds inovāciju process var ilgt līdz 1 – 3 gadiem.
Saskaņā ar pētījuma ietvaros veiktas Latvijas uzņēmumu anketēšanas rezultātiem, lielākie ieguvumi no inovācijām ir konkurētspējas palielināšanās (šo faktoru atzīmēja 100% respondentu), uzņēmuma darbības efektivitātes uzlabošanās (80% respondentu), produkcijas pievienotās vērtības paaugstināšanās (70% respondentu) un ražošanas izmaksas samazināšanās (70% respondentu).
Lielākie šķēršļi, kas traucē Latvijas uzņēmumu inovatīvās darbības attīstības, ir nepietiekami labvēlīga un veicinoša Latvijas likumdošana un valdības atbalsts (to atzīst 40% respondentu), ierobežotas ārējā finansējuma piesaistes iespējas (biežākais inovatīvās darbības finansējuma avots Latvijas uzņēmumos ir nesadalītā peļņa, bet tā bieži vien ir nepietiekama) un sistēmas pieejas trūkums inovāciju vadībai (35% respondentu atzīmē, ka inovāciju vadības sistēma viņa uzņēmumā nepastāv vai šaubas par tas pastāvēšanu), konkrēti – trūkst iekšējo normatīvo dokumentu, kas reglamentētu inovāciju procesu uzņēmumā, attiecīgi mazinās inovāciju procesa efektivitāte un caurskatāmība.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Inovāciju vadība ekonomikas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/478302

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties