Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:248113
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

4. Ko sauc par plenēra glezniecību un kāpēc tāda nebija iepriekšējos gadsimtos?
Lai iemūžinātu šīs pārmaiņas audeklā, jaunie mākslinieki centās gleznot nevis darbnīcā, bet tikai ārā, brīvā gaisā jeb “plenērā”
Krāsas tiek pildītas tūbiņās, kas ļauj tās ņemt līdzi, dodoties gleznot brīvā dabā - plenērā. Ja agrāk mākslinieki dabā zīmēja vai ar akvareļu krāsām gleznoja tikai skices, lai īsto darbu ar eļļas krāsām gleznotu darbnīcā, tad tagad mākslinieks to varēja darīt uzreiz, paņemot līdzi visu darbam nepieciešamo.
Izmanto tikai spektra krāsas un balto, pilnībā atsakoties no melnās krāsas; Krāsas nejauc uz paletes, bet klāj uz audekla citu citai blakus;
Mākslinieks ar straujiem otas triepieniem strādā tieši uz audekla, neiedziļinoties sīkumos un smalkās detaļās, radot kopējo, neatkārtojamo mirklīgo iespaidu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties