Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:157486
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija ir viens no svarīgākajiem aspektiem mārketingā, jo tā nodrošina informācijas apmaiņu starp cilvēkiem viņu darbības procesā, kur ir iesaistīts sūtītājs, informācija, kanāls, pa kuru informāciju nosūta un informācijas saņēmējs. Mārketingā tas atspoguļojas kā informācijas izplatīšana par uzņēmumu, tā produktiem, cenām, īpašībām pārdošanu un mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību izvēloties konkrētus produktus. Vispopulārākais mārketinga ierocis ir reklāma, kas ir kā ziņojumu nodošana patērētājiem par preces īpašībām. Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts komunikācijas līdzeklis, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu patērētāju rīcību noteiktā tirgū. Reklāmas priekšrocības ir sabiedriskums, jo tās paziņojumi piesaista daudz cilvēku. Tādējādi tiek nodrošināts, ka pircējiem ir līdzīgi motīvi un pirkums neizraisīs pārējo neizpratni. Pārliecināšanas spējas reklāmas ziņojumos rodas pateicoties vairākkārtējai atkārtošanai, kas tādā veidā var pierunāt pircēju iegādāties šo produktu. Ekspresīvisms reklāmās tiek nodrošināts ar dažādu skaņu, efektu, krāsu pielietošanu, lai parādītu uzņēmuma darbību un produktu īpašības. Reklāma prasa daudz līdzekļus, kā arī tā var neattaisnot uz to liktos mērķus. Reklāma var stimulēt lietot veselībai kaitīgus produktus un pārkāpt ētikas normas. Reklāmas mērķi ir informējoša rakstura. Tas parasti dominē jauna produkta sākotnējā virzīšanā, kad jāizveido pirmais pieprasījums pēc tā. Pārliecinošā reklāma fokusējas tad, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kur nepieciešams veidot pieprasījumu pēc kāda produkta. Tai ir salīdzinošs raksturs, kad akcentē produkta priekšrocības salīdzinājumā ar citiem produktiem. Atgādinošā reklāma nepieciešama produkta brieduma fāzē, kad pircēju atmiņā jāsaglabā šī produkta pievilcīgās īpašības. Produktu realizācijas veicināšana ir īslaicīgs mārketinga veids, kam nolūks ir motivēt pircējus produktu nopirkt tagad, kas atspoguļojas dažādu atlaižu vai akciju gadījumos .…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,62 €
Materiālu komplekts Nr. 1334345
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos tirgus”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/157486

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties