Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:408342
Vērtējums:
Publicēts: 27.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ja sabiedrība nekādi nereaģētu uz muzejiem – vai nu tieši, tos apmeklējot, vai arī netieši – muzeju dienas būtu skaitītas. Kaut cik pārstedzoši tas liktos, vēl pavisam nesen muzeju darbinieki nepievērsa uzmanību apmeklētājiem: tāds muzeja darbinieks, kurš uzskatīja apmeklētāju par iebrucēju, kas traucē veikt profesionālo darbu, nebija nekāds izņēmums. Mūsdienās ir kļuvis skaidrāks, ka muzeja pastāvēšana ir tieši atkarīga no muzeja un sabiedrības dialoga kvalitātes. Šī dialoga panākumi ir atkarīgi ne tikai no tā, ko mēs gribam apmeklētājiem pateikt, bet arī no veida, kā tas tiek darīts, no metodēm un formām, ko lietojam. Nesenā pagātnē valdīja uzskats, ka sī saikne iespējama tikai didaktiskā līmenī. Didaktiskais aspekts neapšaubāmi ir svarīgs, bet prakse ir pierādījusi, ka šī muzeja darbības joma neaptver visu sabiedrības saskarsmes sfēru, un tas ir jāievēro, ja mēs negribam muzejus pārvērst par skolām.
Tādēļ muzejiem jāmeklē savas formas un metodes, ko pielietot, uzturot attiecības ar sabiedrību. Lai arī tām jābūt dažādām, viennozīmīga ir atziņa, ka muzejiem jābūt pieejamiem visai sabiedrībai bez vecuma, tautības, dzimuma vai izglītības ierobežojumiem.
Ilgu laiku reklāma ir bijusi viena no vājākajām vietām muzeju darbībā. Muzeji lielākoties izmanto parastos mūsdienu reklāmas veidus (afišas, ielūgumus). Tikai pēdējos gados, veidojoties sabiedriskās saskarsmes nodaļām, ir izveidotas arī reklāmas daļas.
Reklāma un sludinājumi mūsdienās kļūst arvien nozīmīgāki un daudzveidīgāki. Mums jāprot izmantot ne tikai reklāmu vispār, bet jāmēģina izstrādāt dažas īpašas formas, kas atšķirtu muzeja reklāmu no citu reklāmu veidiem. Tāpēc ir jāizstrādā muzeja reklāmas pamatprincipi, jāatrod formas un metodes kas būtu efektīvas tieši šajā darbības jomā.

Speciālā muzeoloģija.
Tendence izdalīt speciālo muzeoloģiju izriet no konkrētā un abstraktā jeb atsevišķā un vispārējā pretnosacījuma. Speciālās muzeoloģijas ideja radās, muzeju praksē pielietojot citas zinātnes (Neustupnijs, Rivjers).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1324531
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads muzeoloģijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/408342

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties