Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:635764
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Popkultūra.
Popkultūra ir masu kultūra. Tā attīstās attīstoties jaunākajām tehnoloģijām. Ka lielisks piemērs popkultūrai ir mobilie telefoni. Bija laiks, kad tie nebija vajadzīgi un cilvēki varēja savu dzīvi iedomāties arī bez šī saziņas līdzekļa. Šīs dienas situācija atkal ir mainījusies un mobilie telefoni ir neatņemama ikdienas daļa.
Popkultūrā tiek ietvertas tādas lietas kā-dzīves stilu, mūzikas izvēli, plašsaziņas līdzekļu izvēli un vēl daudzas citas lietas, kas cilvēkiem ir svarīgas un vajadzīgas. To, kas tiek iekļauts popkultūras sastāvā galvenokārt nosaka cilvēku vajadzības.
Subkultūra.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads komunikācijas teorijās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/635764

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties