Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:617784
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģiskā plānošana - stratēģija domāta, lai organizācija sasniegtu mērķus un varētu realizēt misiju.
Stratēģija nosaka, ko organizācija vēlas sasniegt ilgākā laika posmā
Stratēģiskā plānošana ir orientēta uz nākotni, bet menedžeri ar to strādā jau tagadnē.
Virzīts gan uz mērķiem gan rezultātu, uzmanība ir koncentrēta uz resursu veiksmīgu izlietošanu. Stratēģiskiem menedžeriem ir plašs un tālejošs skats uz to, ko vēlas sasniegt.
Plāns - dokuments org. tuvākai vai tālākai attīstībai, pienākumu sadalījums izvirzīto mērķu sasniegšanai noteiktos termiņos.
Faktori, kas nosaka stratēģiskās plānošanas nepieciešamību:
mainīga sabiedriskā vide (pielāgoties);
klientu vajadzības kļūst plašākas, pieaug, vai izmainās prasības;
neskaidri mērķi un nekonkretizētas funkcijas organizācijas iekšienē
rezultātu un darba efektivitātes samazināšanas
Jaunu tehnoloģiju ieviešanas nepieciešamība
Ieguvumi:
Konkretizē organizācijas mērķus un nodrošina darbības politiku.
Nosaka visoptimālāko darbības taktiku mērķu realizēšanai
Dod iespēju paredzēt un savlaicīgi novērst krīzes situācijas,
Nosaka organizācijas darbības iespēju potenciālu
Nodrošina darbībai ilgtermiņa motivāciju
Veidi, kā darbojas stratēģiskie plāni:
Intensīvā stratēģija mērķu sasniegšana ar jaunu tirgu un jaunu preču palīdzību, ievērojot patstāvīgo menedžmenta sistēmu.
Integrētā stratēģija - stabilizējot piegādes un sadales kanālus, ņemot vērā jau pastāvošo menedžmentu.
Diversificētā stratēģija - ar jauniem tirgiem, jaunām precēm, tehnoloģijām, kas nav saistīta ar pastāvošo menedžmenta sistēmu.
Samazināšanas stratēģija - organizācijas mērķu sasniegšana veicot konsolidāciju un darbības sašaurināšanu, kas nav saistīta ar pastāvošo menedžmentu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ieskats menedžmentā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/617784

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties