Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:125323
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā ir vairāki lieliski piemēri, kur radīts jauns produkts un pieprasījums tam, tāpat arī daudz tādu, kur radīts ļoti labs produkts, taču nav prasts tam izveidot pieprasījumu. Ne vienmēr tāpēc, ka šis produkts nebūtu vajadzīgs, bet nepareizas pasniegšanas rezultātā vai līdzekļu trūkuma dēļ. Kas attiecās uz ideju realizēšanu Latvijā, manuprāt, daudzu labu ideju realizēšanu ietekmē Latvijas uzņēmējdarbības vide, uzņēmējdarbības likumdošana, resursu šķēršļi jeb finanšu pieejamība, reģionālās atšķirības u.c. faktori.
Vai paplašinātas tirdzniecības iespējas nozīmē arī paaugstinātu risku?
Manuprāt, galvenais tirdzniecības iespēju paplašināšanās risks ir saistīts ar uzņēmumu ieguldītajiem līdzekļiem, tas vai tie atmaksāsies un būs produktu noiets, neveidosies pārpalikumi.
Attiecībā uz uzņēmumu tirdzniecības iespēju paplašināšanos, paplašinot tirdzniecību un uzņēmumiem ieejot ārzemju tirgos, riski var būt dažādi, piemēram, vai produkts gūst atzinību, ko ietekmē kultūras atšķirības, zināšanu trūkums, kā arī riski ar produkta tirdzniecību, piemēram, valūtas maiņas kursa svārstības u.c. riski.
Attiecībā uz valsts ekonomiku, piemēram, importa apjomu pieaugums var būt liels drauds valsts ekonomikai, par ko jāuztraucas valsts politikai veidojot pareizo līdzsvaru starp brīvo tirdzniecību un ierobežojumiem.
Tirdzniecības iespēju paplašināšanās nozīmē paaugstinātu risku konkrētajai uzņēmējdarbībai saistībā ar:
• visu valsti kopumā;
• nozari, kurā darbojas uzņēmums;
• konkrētā uzņēmuma darbību.
Saistībā ar tirgus riskiem ir nepieciešams veikt dažādus pasākumus risku samazināšanai, piemēram, nepārtraukti pētīt tirgu, sekot līdzi konkurentiem utt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1329453
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/125323

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties