Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:101461
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Piektais solis ir funkcionālo vai emocionālo pievilcību apskats. Šajā solī pārdomā industrijas emocionāli funkcionālo orientāciju. Šajā solī jāatbild uz jautājumiem: Vai Jūsu industrija konkurē, apelējot pie funkcionalitātes vai emocionālās pievilcības? Ja Jūs vēlētos pamainīt orientāciju, kādus elementus varētu pievienot?
Pats pēdējais solis ir laika (tendenču) izvērtējums. Šajā solī uzņēmums izmanto ārējās tendences savā labā. Tendenču novērtēšanā ir 3 būtiski principi: - tās ir būtiskas biznesam;
- tām ir jābūt neatgriezeniskām; - ir jābūt ar skaidru trajektoriju.
Latvijā ir vairāki lieliski piemēri, kur radīts jauns produkts un pieprasījums tam, tāpat arī daudz tādu, kur radīts ļoti labs produkts, taču nav prasts tam izveidot pieprasījumu. Ne vienmēr tāpēc, ka šis produkts nebūtu vajadzīgs, bet nepareizas pasniegšanas rezultātā vai līdzekļu trūkuma dēļ.

Vai paplašinātas tirdzniecības iespējas nozīmē arī paaugstinātu risku?
Jā, paplašinātas tirdzniecības iespējas nozīmē arī paaugstinātu risku, jo tāpat kā ir iemesli, lai iekļūtu starptautiskajos tirgos, kā arī ir ieguvumi no tiem, ir arī riski, kas jāņem vērā, izveidojot uzņēmumus konkrētās valstīs. Katrai valstij ir savi plusi, taču tai ir arī likstas, kas saistītas ar uzņēmējdarbību ar lieliem uzņēmumiem. Daži no šiem riskiem ir: stratēģiskais risks, operatīvais risks, politiskais risks, valsts risks, tehnoloģiskais risks, vides risks, ekonomiskais risks, finansiālais risks, terorisma risks.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1333972
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide, konkurence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/101461

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties