Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:345293
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Incoterms noteikumi nav vispārsaistošs juridisks normatīvais akts, bet gan tirdzniecības prakses apkopojums, kas pusēm ir saistošs tikai tad, ja tās savā preču pirkuma – pārdevuma līgumā ir iekļāvušas tiešu atsauci uz spēkā esošu redakciju un konkrētu Incoterms terminu. Sākot ar 2011.gada 1.janvāri, ja līgumā nebūs norāde uz kādu no iepriekšējām Incoterms versijām, tiks uzskatīts, ka atsauce ir uz Incoterms 2010.
4. Jaunu tirgu izvēles process?
Faktori, kas ietekmē uzņēmuma iespējas kādā konkrētā tirgū, ir atkarīgi gan no uzņēmuma, gan nozares, gan produkta specifikas, gan izvēlētās valsts:
• Tirgus lielums
• Nozares attīstība
• Produkts/ pakalpojums
Izvēloties tirgus, par kuriem meklēt informāciju, atlasiet tos pēc noteiktiem kritērijiem. Tirgus kritēriji katram uzņēmumam atšķiras. Tie var būt: ģeogrāfiskais tuvums, augsts ienākumu līmenis, zināma valoda un kultūra, iepriekšēja pieredze un citi faktori.
Izvēloties tirgu ir nepieciešams vispirms veikt tā izpēti. Priekšizpēte ir pamatinformācijas meklēšana, apkopošana un analīze par tirgiem, lai uz tās pamata balstītu lēmumu, par kuriem tirgiem (1-3 tirgus) uzņēmumam ir jāveic padziļināta izpēte, lai labāk izprastu tirgus potenciālu. Priekšizpētē visbiežāk pielietotā metode ir “deskresearch”, kuras ietvaros tiek vākta un sistemātiski apkopota pieejamā informācija. Informācija ir salīdzinoši viegli un vienkārši pieejama publiskā vidē. Šī informācija var būt likumdošana, statistikas dati, jau veikti pētījumi u.c. Pētījumu iespējams veikt saviem spēkiem, nav nepieciešamas īpašas zināšanas vai iemaņas. Nav papildus izdevumu vai tie ir salīdzinoši nelieli.
Apkopojot informāciju par dažādiem tirgus aspektiem, uzņēmums meklē atbildes uz trīs būtiskākajiem jautājumiem:
– cik pievilcīgs uzņēmumam ir katrs no eksporta tirgiem?
– cik efektīvi uzņēmums var konkurēt šajā tirgū?
– kāpēc uzņēmums vēlas ieiet tieši šajos tirgos?
Rezultātā tiek pieņemts lēmums, vai būs nepieciešama padziļinātāka tirgus izpēte.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1327969
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Mērķtirgus izvēle. Tirgus segmentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/345293

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties