Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:783948
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kultūra arī var ietekmēt cenu līmeni noteiktiem produktiem. Rietumu kultūrā parasti cenas tiek veidotas galā kā 2.99, kas tendējās uz patērētājiem, kas noapaļo cenas uz leju. Ķīnā skaitlim 9 nav nekādas lielas ietekmes uz patērētājiem. Valsts aktivitātes un likumi ietekmē cenas. Tas var izpausties kā cenu griesti, cenu grīdas, dažādi cenu aizliegumi, kā arī maksimālās un minimālās robežas noteikšana produktam. Tāpat valsts var veicināt uzņēmējdarbību un cenas ar subsīdijām dažādiem projektiem .
Uzņēmumam savu produktu nepieciešams arī pozicionēt tirgū, respektīvi, veiks darbības, kas balstītas uz produkta īpašību un labumu izstrādes, lai veidotu produkta labāku tēlu. Produkta pozicionēšana tirgū rada pozīciju tirgū, kas parāda stabilu produkta īpašību, labumu un tēlu pircēja uztverē, salīdzinot ar konkurentiem. Pozīcijas tirgū parasti nostiprina ar dažādām mārketinga aktivitātēm, kas noved pie stabilām attiecībām ar pircēju, kas ir produkta priekšrocības tirgū. Uzņēmumi pielieto dažādas pozicionēšanas paņēmienus, kas atšķiras katram individuāli, kā arī no sfērām ko tas pārstāv. Uzņēmumi var pievērst uzmanību vairāk dažādām lietošanas priekšrocībām salīdzinot ar konkurentiem, kā arī pierīkot dažādas papildu iespējas un opcijas produktam. Tāpat svarīgi ir pozicionēt produkta ilgizturību, kā arī drošumu, kas liecina par produkta funkcionēšanu noteiktajā laika periodā. Labošanas iespējas raksturo sabojāto produktu remonta un atjaunošanas sarežģītības pakāpi un iespējas. Produkta dizains un stils parāda produkta uztveri no pircēju viedokļa, cik ļoti produkts ir pievilcīgs. Piegādes ātrums arī ir svarīgs, piemēram, izmantojot internetu un elektronisko pastu. Patērētāju konsultēšana paredz informācijas sniegšanu par produkta īpašībām, lai tas vairāk izprastu produkta pielietojamības pakāpi. Garantija un remonts palīdz pircējiem uzturēt produktus normālā darba stāvoklī, kas ir labs veids kā piesaistīt klientus ilgtermiņā .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1334349
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Mērķatirgus izvēle”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/783948

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties