Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:736192
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās izklaide aizņem ievērojamu TV pārraižu daļu. Lielākā daļa programmu ir izklaidējoša satura, nevis pilda galvenos mediju uzdevumus informēt un izglītot. Tomēr šāds saturs ir ļoti pieprasīts. No komerciālā viedokļa raugoties – kāpēc kaut ko mainīt piedāvājumā, ja pieprasījums ir? Taču, manuprāt, sabiedrība pārāk bezatbildīgi sēžot savus dīvānos uzņem šo saturu kopā ar tauku piesātinātiem produktiem, neko vērtīgu tā arī neiegūstot. Protams, jebkura cilvēk dzīvē ir nepieciešams relaksēšanās brīdis, izklaide, taču šeit jāpiemin, ka patīkamo iespējams apvienot ar lietderīgo. Piemēru ir daudz, taču, manuprāt, viens no labākajiem ir LTV7 raidījums „1000 jūdzes”, kurā lieliski parādīts kā raidījumu saturu izveidot izklaidējošu un tai pat laikā informējošu. Kam tas vajadzīgs? Lai televizors nepārvērstos par interjera priekšmetu, kurā „skraida” krāsainas bildītes, bet pildītu arī savu, kā medija funkciju. Mēs varam televizoru izmantot arī sava intelekta paaugstināšanai, ja vien to vēlamies.
Runājot par auditoriju, pie TV ekrāniem pārsvarā atrodas tie, kas vēlas saņemt „vieglāku” informāciju, pretēji nopietnai un analītiskai informācijai(tā teikt „hard news”). Tie, kurus interesē jaunākās ziņas, aktualitātes uc., jau pirms vakara „Panorāmas” ir nopirkuši kādu laikrakstu vai izsekojuši jaunumiem internetā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dažādu mediju auditorijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/736192

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties