Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:455341
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pētījumu dizains ir struktūra var plāns, kuru izmanto datu vākšanas un analīzes procesā. Tas ir projekts, kuru izmanto, lai efektīvi veikt pētījumu. Kaut arī ir iespējams noteikt un veikt pētījumu bez detalizētas struktūras, taču tieši dizains nodrošina pareizo pētījuma virzienu. Pētījumu dizains nodrošina to, ka pētījums būs piederīgs problēmai un izmantos efektīvākas ekonomiskas metodes.

Pētījumu dizaina veidi

Pastāv dažādi mārketinga pētījumu dizaina veidi. Pēc mērķiem pētījumu dizainu klasificē:
pētnieciskajā;
aprakstošajā;
gadījuma rakstura jeb nejaušajā.
Pētnieciskā pētījuma pamatā ir jauno ideju un ieskatu atklājums. Būtībā pētnieciskais pētījums dod pamatojumu, kas pēc tam transformējās konkrētos pētījuma objektos un metodēs, kā tos objektus izpētīt.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1231909
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties