Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:922588
Vērtējums:
Publicēts: 27.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kā pirmo izvēlos 2008. gadā uzņemto un pārraidīto organizāciju „Dzīvnieku drauga fonds” un „Dzīvnieku SOS” reklāmu „Nav jēgas vairs dzīvot”, kuras mērķis ir cīnīties pret cietsirdību, izvietojot reklāmu Rīgas, Daugavpils, Liepājas, Jūrmalas pilsētu publiskajā telpā un televīzijā TV3. Reklāmas kampaņas ideja – aicināt sabiedrību ziedot dzīvnieku aizsardzības organizācijām, kuras praktiski nodarbojas ar bez pajumtes un bez saimnieku dzīvnieku glābšanu un aprūpi. Akcijas organizēšanas izmaksas, reklāmas izvietošanai publiskajā vidē bija 472 lati, bet uz labdarības tālruni oktobrī, novembrī un decembrī tika saņemti 5397 zvani. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Četru TV pārraidīto reklāmu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/922588

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties