Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:656057
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

8. KOMERCIĀLAIS APRĒĶINS
Komerciālais aprēķins ir biznesa vadības ekonomiskā metode, salīdzinot ieguldījumus un rezultātus.
Komerciālais aprēķins vienmēr ir jāīsteno 4 līmeņos:
1. Produkts – izdevīgākais un neizdevīgākais produkts
2. Struktūrvienība (ja tādas uzņēmumā pastāv)
3. Uzņēmums
4. Realizācijas mehānisms. Realizāciju atsevišķi analizē sastādot komerciālā aprēķina dokuments, jo var būt ļoti izdevīga ražošana un neizdevīga realizācija un otrādi.
Komerciālām aprēķinam jābūt skaidri reglamentētam par katru produkta veidu, struktūrvienību, uzņēmumu kopumā, un gatavas produkcijas realizāciju.
Komerciāla aprēķina principi ir:
• peļņas iegūšana un izmaksu atmaksāšanās;
• ekonomiskā, finanšu un saimnieciskā patstāvība (uzņēmēja stratēģija);
• finanšu kontroles princips;
• materiāla ieinteresētība un atbildība;
• maksātspējas un konkurētspējas principi.
Šiem principiem jābūt īstenotiem, sastādot komerciālā aprēķina dokumentus.
Komerciālā aprēķina obligātie dokumenti ir:
• konkrēta uzņēmuma organizatoriskā un vadības struktūra – kādi cilvēki būs, ko viņi darīs, kādas būs funkcionālās vienības, kāda būs vienību sadarbība;
• visi metodiskie un metodoloģiskie dokumenti, kas raksturo struktūrvienību komerciālo aprēķinu – kādas ir attiecības, kā veidojas struktūrvienību komerciālais aprēķins, kādi ir struktūrvienību izdevumi, ienākumi, ienesīgums, kā ietekmē kopējo firmas ienesīgumu;
• visi dokumenti, kas saistīti ar personālu – apmaksa, atlīdzība, prēmēšana, kvalifikācijas celšana, materiālā stimulēšana, morālā stimulēšana, motivācija;
• visi dokumenti, kas saistīti ar realizācijas mehānisma komerciālo aprēķinu – mārketinga pasākumi, ienesīgums, rentabilitāte utt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1330419
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa analīze un stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/656057

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties