Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:944531
 
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Brand management in large company has fallen victim to its own success. Aimed at maintaining a comfotable status quo, short termism, risk aversion and bureaucracy seemed to have displaced long term vision, innovative thinking and a killer instinct the very ingredients responsible for the rise to success of the magabrand. Another things is the premiun price charged for the branded goods. Recent studies show that greater price differential between branded goods and the retailers own brand. The better own brand label perform.
CONCLUSION.
IN conclusion, let us return to the original question : Is the age of branding over ? and do brands have a future ? The answer lies in the extent to which brand management meets the challenges of the new basics of brand building- the practices that aim to outperform competing offerings by giving the consumer a better deal, a superior value at a competitive price. Failing that, the future will belong to the more efficiebt price discounters and no-frill marketers.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1295884
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties