Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:342215
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uz sevi orientēta cilvēku grupa visbiežāk ir tā grupa, uz kuru tiek fokusēts lielākais daudzums reklāmu. Šie cilvēki ievēro reklāmas un kritiski pievērš uzmanību. Šīs grupas pārstāvjiem svarīgs ir arī pats produkts un katram ir sava gaume. Liela daļa, neatkarīgi no piedāvātā produkta cenas tāpat pakļausies savām vērtībām un izvēlēsies to, kas jau ikdienā pārbaudīts, ierasts.
Šos cilvēkus ir grūti uzrunāt ar standarta reklāmām, jo tās visbiežāk tiek uztvertas kā uzmācīgas vai traucējošas, tāpēc ražotājam ir krietni jāiedziļinās specifiskākos veidos kā labāk uzrunāt šo cilvēku grupu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,89 €
Materiālu komplekts Nr. 1373967
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Trīs cilvēku grupas, to vēlmes un vajadzības tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/342215

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties