Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,97 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,52
Pirkt
Identifikators:778548
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In society today quality plays an important role in customer satisfaction. A classic example of customer's being discouraged due to poor quality would be the case of Skoda cars. In the 80's and early 90's Skoda was known for it poor quality and this in turn affected both the brand image and also sales of the company. Once the Volkswagen Group overtook it in 1994, strategies have been implemented to put quality back into the product and to put the customer first. However before understanding the concept of "total quality management" (TQM) one must define quality. Quality is said to be "the ability to satisfy, or even exceed, the needs and expectations of the customer" (Mullins 1998). This quote is far more contemporary than some of the older definitions of quality below as there is the broader understanding that quality should exceed the expectations of the customer and also indicates quality is intangible and the level of quality often changes.
Other define quality as: "Quality is fitness for use"(Juran 1974) (4) or "Quality is a conformance to requirements or specifications" (Crosby 1979) - (4); however these definition have no inherent aspect on the customer; currently all businesses should be market orientated and hence any notion of quality should be developed for the customers benefit.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,75 €
Materiālu komplekts Nr. 1251252
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Total Quality Management”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/778548

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties