Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:946797
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.08.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

ABSTRACT
Most of the firms are eyeing at the global marketplace to improve their competitiveness. Considerable controversy has risen in recent years, concerning the most appropriate strategy in international markets. Deciding how to deal with the globalization of markets, poses tough issues and choices for managers and their firms. They must consider both - external environmental forces and internal organizational factors, before they arrive at an international marketing strategy.
The growing integration of international markets as well as the growth of domestic competition on a worldwide…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1287527
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Title: Marketing Strategies For Global Competitiveness MKT 421 1256 words Scored 98%”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/946797

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties