Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:734788
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction
Malaysians are beginning to realize the convenience of online banking and investing, despite the fact that online banking trends in Malaysia are still at its infancy stage and most revenues come from corporate banking clients. With the increase in awareness and education of the general public, banks are beginning to view the online channel as a positive step to decrease costs and increase revenue by reducing staff and branch networks.
The four states, which have the most internet bank account holders, were from Selangor, Wilayah Perseketuan, Penang and Perak. People in the m…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1294693
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „The marketing implication of the online banking in Malaysia”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/734788

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties