Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:437143
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

E-commerce is quickly becoming a large part of the world's daily business functions. While this term E-commerce refers to all online transactions, there are two typical ways that a company will do business on the World Wide Web, one: business-to-business (B2B) or two: business-to-consumer (B2C). The supply chains for both are very different and the companies that are conducting either business need to make sure they are well aware of this. All business conducting internet business need to make sure that they are delivery product effectively, reliably, and economically doing so will make the company a strong differentiator in their respected industries. The need for this was discovered in the 2000 holiday season when many consumers were asking the question "where is my package, I ordered off the internet the other day?" (Ascent 2001).…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1297553
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties