Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:277196
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Arvien pieaugošās konkurences apstākļos arvien lielāku nozīmi iegūst mārketinga stratēģija, kuras pareiza pielietošana ļauj ievērojami paaugstināt pārdošanas apjomus un tādējādi iekarot lielāku tirgus daļu.
Pārdošanas veicnāšana aptver sevī ļoti plašu instrumentu un metožu kopumu.
Pārdošanas veicināšanā ļoti būtiska ir informācijas izplatīšana patērētājiem.
Šodien kā informācijas avots arvien vairāk dominē internets un reklāmas bukleti, tomēr nevar pilnībā ignorēt arī citus avotus.
Mārketinga stratēģija jāpielāgo katra tirgus īpatnībām, līdz ar to nepieciešama tirgus izpēte un plānošana, kā ievērot konstatētās īpatnības.
Vislabākos rezultātus var panākt, kompleksi izmantojot dažādus pārdošanas veicināšanas instrumentus un informācijas izplatīšanas avotus, nevis koncentrējoties uz kaut ko vienu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties