Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Strategic Analysis of Church & Dwight (Arm & Hammer Products)

     

    Eseja2 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:399217
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

<Tab/>"Over one hundred and fifty years ago, in 1846, two natives of New England took the first step toward establishing an industry that has since become of national importance. Baking soda, which is a trade name for bicarbonate of soda, is now found in practically every kitchen throughout the country and is regarded a necessity by millions of Americans. It was first prepared for commercial distribution by two early New Englanders, John Dwight of Massachusetts and his brother-in-law, Dr. Austin Church of Connecticut. Today the use of bicarbonate of soda is no longer confined…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,04 €
Materiālu komplekts Nr. 1281369
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Strategic Analysis of Church & Dwight (Arm & Hammer Products)”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/399217

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties