Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:918280
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

70. gadu sākumā skatītāji, kas bija pieraduši vērot ziņās, kas notiek Vjetnamas kārā, bija gatavi kaut kam vairāk – vairāk realitātei, vairāk intensīviem notikumiem TV pārraidēs. Tika radīts realitātes šovs, kuram sekoja vairāk kā 10 miljoni skatītāju. Cilvēkiem bija iespēja sekot 6 mēnešus kādas ģimenes dzīvei ikdienas gaitās, kuru laikā varēja redzēt šokējošus kadrus - ģimene piedzīvoja laulības šķiršanu, dēls atdzina, ka ir gejs. Skatītāji gribēji tikt pārsteigti, pat zināmā mērā šokēti, tieši tādēļ arī šovs bija tik ļoti skatīts. Pēc šova beigām, šī ģimene ļāva, lai tiktu apskatītas viņu dzīves 10 gadus vēlāk. Ja sākotnējais šovs tika translēts nekomerciālajā TV, tad šis turpinājums jau bija translēts komerciālajā TV, kur ieņēmumi no reklāmām bija mērāmi miljonos. Principā šovs „Amerikāņu ģimene” ir uzskatāms par īsteno pirmsākumu realitātes šoviem. Par šo šovu tika rakstītas grāmatas, kas veidoja komerciālu turpinājumu šim projektam, kas aizsācies pirms vairāk kā 10 gadiem. Gandrīz 30 gadus vēlāk šie paši producenti izveidoja realitātes šovu „Izdzīvotājs”, ko translēja gandrīz katrā TV kanālā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1231757
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas un mediju auditorijas. Reality TV Audience”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/918280

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties