Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:120421
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā labākais avots ārvalstu un pašmāju ziņām, neraugoties uz globalizācijas ietekmi, ir televīzija. Tieši TV ziņām gandrīz visā pasaulē cilvēki uzticas visvairāk. Šo uzticamību visticamāk rada multimediju lietojums cilvēks, ne tiki var lasīt vai dzirdēt, bet arī redzēt un visi šie faktori kombinācijā rada lielisku ticamības momentu auditorijas acīs. Ziņām, kas tiek translētas „valsts” kanālos ir lielāka ticamība, jo, pēc idejas, ziņās nedrīkst translēt kaut ko safabricētu vai nepatiesu. Tas gan ir koks ar diviem galiem, jo valstīs, kur pastāv autoritārais režīms, arī Krievijā, kas pēc statūtiem skaitās demokrātiska, tomēr tiek cenzētas ziņas un ēterā laista informācija, kas ir vēlama, vai vismaz neitrāla pastāvošās varas interesēm. Tādā veidā radot nevis informētu sabiedrību, bet radot sabiedrību, kas ir ieslēgta informācijas vakuumā. TV ziņām uzticas vairāk kā avīzēs un internetā, jo savā pastāvēšanās vēsturē TV vakara ziņas ir ieņēmušas tādas kā prestižas pozīcijas un cilvēki labprāt paļaujas un tic informācijai, kas ir translēta TV.
Paradumi un vēlmes sabiedrībā mainās un sabiedrība lielākoties dod priekšroku izklaidējošiem raidījumiem, nekā ziņām. Šī tendence ir vērojama arī valstīs, kur līdz šim ir liels „informētas sabiedrības” īpatsvars. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,85 €
Materiālu komplekts Nr. 1231759
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/120421

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties