Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:252497
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt


Šī referāta tēmu izvēlējos rakstīt pēc gluži vienkāršā principa – vadoties pēc savas nākamās profesijas. Lai gan pati vēl skaidri nezinu, kas būs mana nākotnes profesija, ir viegli paredzēt, ka tā būs saistīta ar reklāmu, mārketingu – nozarēm, ko es mācos. Tāpēc mani interesē šī sfēra no puses, ko man nemāca un diez vai mācīs – filozofiskās puses. Kāpēc šis spēks ir tik milzīgs? Un kādu ietekmi tas rada un vēl radīs uz cilvēkiem?

Neparasti un neticami, bet dažkārt liekas, ka mūsdienās ap pirkšanu, reklāmām un precēm grozās viss…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma. Prece. Iepirkšanās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/252497

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties