Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:675974
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

According to Mckinsey Company's consultants, the fastest and most effective way for a firm to achieve maximum profit is to get its price right (Marn and Rosiello, 1992). These consultants reported that a 1 percent price improvement generates an average of 11.1 percent increase in profits among the 2,462 companies they studied. Given the importance of price in generating revenues and profits for a company, the approach used by service firms in price setting has been relatively unsophisticated. In an attempt to identify problems and strategies in service marketing, Zeithaml et al. (1985) found that cost-oriented pricing was the most popular approach used by service firms. Although this method offers some advantages, the simplistic nature of cost-oriented pricing is not effective in a complex and competitive business world. As consumers have become more sophisticated and demanding, it is very important that service firms be adapted to this changing environment when setting prices.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties