Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:643007
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viena cilvēka utopiska ideja bieži vien ir kāda cita cilvēka sliktākais murgs. Atliek iedomāties, ka kādu dienu mēs pamostamies un atklājam, ka katrs mūsu eksistences aspekts ir tirdzniecisks darījums un mūsu dzīve ir kļuvusi par nebeidzamu ceļojumu veikalu pasaulē. Tādēļ ir nepieciešams izvirzīt galvenos jautājumus: Vai cilvēks, pašam nezinot, kļūst par preci? Vai cilvēks visu dzīvi ir piesaistīts vienai kompānijai? Vai cilvēka darbības tiek patstāvīgi kontrolētas?
Industriālajā ekonomikā, kurā uzsvars tika likts uz masveida ražošanu un preču tirdzniecību, katra uzņēmēja prāts galvenokārt bija nodarbināts ar to, kā iegūt daļu tirgus.Vims Roilends no firmas HP apgalvo, ka uzsvars jāliek uz profesionālu pakalpojumu sniegšanu un piekļuves nodrošināšanu visa veida zināšanām.
Mūsdienās mārketinga idejas koncentrējas nevis uz to, lai iegūtu daļu tirgus, bet gan uz to, lai iegūtu daļu klientu. Uzņēmumi vairs necenšas pārdot vienu preci pēc iespējas lielākam klientu skaitam, tai vietā vienam klientam ilgākā laika periodā pārdot pēc iespējas vairāk dažādu preču. Tā kā uzņēmumi koncentrējas uz ilgstošu attiecību veidošanu ar katru klientu atsevišķi, tad lielākoties uzmanība tiek veltīta iespējai pārvērst visu cilvēka dzīves laikā gūto pieredzi par preci, izveidojot vidi, kurā ir iespēja izveidot un uzturēt ar klientu komerciālas attiecības visa viņa dzīves garumā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircējs ir tirgus”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/643007

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties