Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:395916
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Beyond Service-Level Agreements Myriad reasons underscore a decision to outsource an enterprise's IT functions. Whatever the driving forces, the decision to outsource an IT function impacts an enterprise's internal end users. Whether that impact is positive or negative depends on a variety of factors. In an attempt to minimize the negative and maximize the positive, many enterprises include very detailed measurement mechanisms within their service-level agreements (SLAs) of outsourcing contracts. The underlying assumption is that by identifying specific metrics in the SLA, an enterprise can measure and manage the performance of an external services provider (ESP). These performance metrics usually are based on absolute values (e.g., the help desk responds to 80 percent of calls within 24 hours). However, end-user satisfaction is based on expectations regarding delivery of IT service (i.e., 80 percent of end users expect a callback within 1 hour). Despite an ESP meeting an established performance metric, an end-user survey might reveal many dissatisfied end users. This example illustrates the insufficiency of performance metrics alone in providing a total picture of outsourcer performance.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Outsourcing and Customer Satisfaction”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/395916

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties