Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:113936
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
Hewlett-Packard is successfully motivating its workforce through application of the four Content Theories (Hierarchy of Needs, ERG, Acquired Needs, and Two-Factor theories). It is important to note, however, that there is no single content theory which can successfully stand alone as a sole motivator. Each theory has its drawbacks - each one is deficient in one or more ways. "[Each of the four] content theories fails to account for individual differences, to link motivation and needs to both satisfaction and performance, or to consider cultural and professional differences" (Schermerhorn et al., 2002, p. 159). Using only one motivational technique is a poor solution; employee needs would remain unfulfilled and, therefore, create low-performing employees. In an effort to promote the ideal model of employee motivation (diagram below) (Schermerhorn et al., 2002, p. 164), Hewlett-Packard efficiently utilizes all four motivational strategies in order to consistently and effectively motivate their employees to perform at peak standards for the company. Motivation drives existing talents and develops new areas of interest and expertise. "Formally defined, motivation refers to the individual forces that account for the direction, level, and persistence of a person's effort expended at work. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1284760
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Motivation Research Paper”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/113936

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties