Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:698550
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mattel's strategy for 1999 is totally different than 3 years earlier. The basic difference is that they understand the market trends.
The acquisition of Pleasant Company and The Learning Company shows that Mattel will produce more modern dolls and computer software for children.
With the acquisition of Pleasant Company they will also have the target group seven to twelve. The acquisition Learning Company will help Mattel to increase the sales with the software titles that they have.
The formation of an on-line store is the second element of the new strategy of Mattel. This will help to grow the volume of sales through internet.
Another difference in the strategy is the cost reduction by cutting 3000 jobs. This is definitely an emergency action, after the loss of $18 million during the first quarter of 1999.
Finally Mattel is going to develop a generation of interactive toys into an alliance with Intel.
All these changes show that Mattel has identified the mistakes of the past and is on the right truck. The strategy can be described as emergent, because fundamental changes take place in a short period.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Matel Case Study”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/698550

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties