Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,76 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,23
Pirkt
Identifikators:960394
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction:
In this project we are going to research and analyze the marketing strategy of four products within the luxury car market: BMW 745i, Audi A8, Mercedes S500 and the Lexus LS430.
ľBMW 745i: The 745 is the latest edition of the 7-series it was launched late 2001. We have chosen the 745i which is the small model within the 8-cylinder 7-series. At a price of DHS 250,000 it is considered to be cheap compared to the Mercedes S500 and the Audi A8.
ľThe Marketing Mix:
1.Product:
"«Features: Offers x standard exterior colors and y interior colors.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,89 €
Materiālu komplekts Nr. 1276163
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing luxury cars like AudiA8,Mercedes s 500”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/960394

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties