Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:959521
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Perceptual mapping is useful because it makes easier for people to see and understand relationship when they are presented graphically, rather than when they are offered in columns of figures or in long verbal descriptions (Cahill, 1997, p.101). If we used perceptual mapping in our consultancy report it would, enable us to locate different brands in space, and, actually, see what Mortein stands for in relation to the competitors. Nevertheless, this technique has several drawbacks. Firstly, it compares only two, usually most important attributes, while other attributes ate neglected. Secondly, there is no way of representing benefit importance in perceptual maps because the attributes are invariably plotted as though they were of equal importance (Rossiter, 2005, p.70). In our particular case, for Mortein insect spray, if we employed perceptual mapping, we would probably obtain similar results to those from I-D-U benefit analysis. However, by using perceptual mapping techniques, we would have to spend considerably more time and effort on research and statistical analysis. Therefore, we believe that the I-D-U model favoured by Rossiter and Bellman (2005) is superior to perceptual mapping and other models of brand positioning.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,01 €
Materiālu komplekts Nr. 1296521
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing Communication”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/959521

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties