Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Marketing channels - Channel selection, objectives, motivation and evaluation.

     

    Eseja4 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:263975
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

PRODUCTS AVAILABLE:
·<Tab/>Truly Clean - an all purpose cleaner with miracle results, dissolves and eliminates all kinds of stains in minutes with no scrubbing, just spray and wipe away with a sponge.
·<Tab/>Squee G Cleanse - a mop that goes beyond traditional mops. Better than swiffer, Squee G Cleans has disposable mop heads and self contained cleaning fluid with a button to control flow. With a flip and a click of the handle joint you can clean walls, ceilings and even windows with the Squee G for a perfect clean shine, every ti…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1287853
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing channels - Channel selection, objectives, motivation and evaluation.”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/263975

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties