Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:325029
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

It is always suggested that market orientated firms are more likely to succeed in nowadays business. Consumer-centred is considered to be an indispensable factor of modern business. However, as a traditional model of business, product orientation seems to be overly neglected. In what following, an argument for product orientation's existence will be conducted by comparing the nature of different market demands. New concepts such as 'active demand', 'positive demand', 'dynamic demand' and 'static demand' will be introduced to distinguish the demands in depth and help prove the importance of product oriented approach to business.
Market orientation is 'an approach to business which places the requirements of consumers at the centre of the decision making process' (pp.152, Dave, 2000). To be market orientated, firms need to spend a lot of time and resources gathering all the necessary market information. Such knowledge of market includes the size of the market, degree of the competition, consumer behaviour loyalty and key distribution methods. The firm will then analyse the data carefully and make up their production decision which best cope the market demand or to fill the market gap.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,02 €
Materiālu komplekts Nr. 1279499
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Increasingly Necessary for Firms to Be Market Oriented”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/325029

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties