Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:122719
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.08.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The seminal work on discourse analysis was carried out in classrooms, and it is from this that an understanding of structure of the exchanges that make up spoken discourse is drawn. Sinclair and Couithaerd (1975) identified three levels of discourse: the exchange, a turn-taking interactional sequence; the move, or contribution of a participant to the exchange in a turn; and the act, identifiable within the move and playing a specific linguistic function such as questioning or instructing. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1304454
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Initiation, Response, Feedback? How Does Talk Happen in Classrooms?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/122719

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties