Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:316848
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In the 20th century, the demand for international tourism has shown a significance growth. Australia may, for example, be among those countries which have had the biggest improvement of tourism. The number of international visitors to Australia increased rapidly between 1980s and 1990s, and furthermore, the improvement of tourism in Australia showed a more significance growth between 1985 and 1996 that the number rose from 1 142 600 to 4 164 800 (Faulkner & Walmsley 1998, pp. 91-94).
Although New Zealand and Japan are the biggest markets for the Australian inbound tourism, less developed countries have been increasingly important for Australia in the 20th century (Mercer 2000, pp. 1-4). For instance, China and South America, which are relatively new markets for Australian tourism, have contributed to significant part of the growths of Australian inbound tourism (Mickelburgh 2001, p. 48). China may, however, be of the biggest importance, compared to those less developed countries which have become new destinations for Australian inbound tourism. It is predicted by Australia Tourism Office that 'China will become the biggest market of Australia in Asia' (Asiainfo Daily China News 4 April. 2001, p. 1). …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1282972
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Increasing Importance of the Less Developed World as a Destination for Inbound Tourism”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/316848

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties