Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:531181
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Motīvi ir iemesli kādēļ cilvēks veic kādu noteiktu izvēli, visiem cilvēku ikdienas lēmumiem ir motīvi, tie var būt emocionāli vai racionāli, pozitīvi vai negatīvi, īstermiņa vai ilgtemiņa, tāpat arī iepērkoties šie motīvi spēlē lielu lomu, jo pirkumi arī netiek veikti bez iemesla, bieži vien pat pircējiem nepiedomājot, kādas iekšējas sajūtas, velmes, instinkts, domas vai emocijas ir mudinājušas viņus veikt kādu izvēli. Bet katrai cilvēka izvēle tiek ietekmēta kaut kādā veidā ar vairākiem faktoriem. Patērētāja izvēles pieņemšanas process parasti sastāv no vairākiem sarežģītiem soļiem, bet dažreiz lēmumi tiek pieņemti īsā laikā un ar mazām pārdomām. Pirkuma motīvi tiek iedalīti divos veidos- emocionālie un racionālie.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties