Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:238612
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ombuda atpazīstamība un pieejamība
Eiropas ombuds ir apņēmies nodrošināt, ka pilsoņi, NVO, asociācijas un uzņēmumi ir informēti par savām tiesībām sūdzēties par kļūdu ES iestāžu pārvaldībā. Ombuds atzīst plašsaziņas svarīgo lomu sabiedrības viedokļa veidošanā, debašu bagātināšanā un ombuda pakalpojumu atpazīstamības uzlabošanā visās ES dalībvalstīs. Ombuda darbību un centienu centrālais elements ir proaktīva plašsaziņas līdzekļu politika, lai sekmētu tiesību ievērošanu saskaņā ar ES tiesību aktiem un uzlabotu pārvaldības kvalitāti.
Ombuda plašsaziņas līdzekļu politika ir pamatota uz dubultu pieeju: no vienas puses ombuds cenšas informēt pēc iespējas plašāku Eiropas sabiedrību par savu darbu ar vispārējo plašsaziņas līdzekļu palīdzību (piem., TV, avīzes, radio). No otras puses ombuds cenšas uzrunāt konkrētas potenciālo sūdzības iesniedzēju grupas ar specializētāku plašsaziņas līdzekļu palīdzību (piem., ekonomikas vai patērētāju žurnāli un asociāciju, NVO un interešu grupu iekšējie informatīvie izdevumi).
Ombuda mērķis ir būt pēc iespējas pārredzamākam, kā arī pieejamākam žurnālistiem, lai sabiedrība varētu sekot līdzi viņa darbam. Ombuds sniedz informāciju par izmeklēšanu sākumu, iestāžu pieņemtajiem mierizlīgumiem, lai apmierinātu sūdzību iesniedzējus, svarīgiem ieteikumu projektiem, kas adresēti iestādēm, un lēmumiem, ar kuriem slēdz izmeklēšanu. Ombuds arī informē plašsaziņas līdzekļus par savu gada ziņojumu, jaunāko statistiku, savu ieguldījumu notiekošās sabiedriskajās debatēs un iniciatīvās, kā arī par citiem jautājumiem, kas saistīti ar ombudu un svarīgi sabiedrībai. Lai gan ombuds cenšas pēc iespējas atklātāk darīt savu darbu, tai pat laikā viņš ievēro to sūdzības iesniedzēju likumīgās prasības, kuri vēlas, lai viņu lietas tiktu risinātas konfidenciāli.
Ombuds kontaktējas gan ar Briselē bāzētiem Eiropas korespondentiem, gan ar valstu un reģionu žurnālistiem visās ES dalībvalstīs. Plašsaziņas līdzekļus ombuds informē pamatā ar preses ziņojumiem, preses konferencēm, pamatojuma diskusijām un intervijām. Viņš cenšas sniegt lietotājdraudzīgus un vienkāršus ziņojumus, lai žurnālistiem būtu pēc iespējas noderīgāks.10

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eiropas ombuds”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/238612

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties