Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:141326
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

When children enter school their contact with other children increases. The proportion of social activities that occurs in interaction with peers (as opposed to other contacts) continues to increase throughout childhood. By age 11, 50% of the individual's social activity occurs with peers (Hartup, 1983). By adolescence, time spent interacting with peers exceeds time spent interacting with the parent or any other socialization agent (Larson & Richards, 1991).
This essay will begin by defining the word peers, before going on to discuss what is so special about peer relationships and describe the difference between friends and non-friends, and then outline and evaluate the research relating to development in peer relationships.
By definition, peers are individuals who are close in age to one another, closely usually than siblings. Thus, in contrast with their status in most of their other relationships, especially those with adults, children are relatively equal in terms of power when they interact with their peers (Furman & Buhrmester, 1985).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1263446
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties