Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Cola Wars Continue: Coke versus Pepsi in the 21st Century. Industry Structure and Competitive Interaction

     

    Eseja2 Ekonomika

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:650432
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Industry Wrap.
The soft drink industry is largely a duopoly. Coke and Pepsi were among the first to launch carbonated soft drinks (CDS). For over a century other companies tried to enter the market but had to face fierce competition and lawsuits from Coke and Pepsi. The worldwide demand for soft drinks in 1999 was 31 billion cases. Coke and Pepsi together held 74% of market share followed by Cadbury Schweppes at 6%. In this duopoly, participating firms are assured of high long-term economic rents, and there are high barriers of entry. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1263467
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties