Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,44 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,55
Pirkt
Identifikators:663457
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Executive Summary.
Metal Detector is placed to provide food, pharmaceutical, clothing and footwear producers with resources needed to minimize the threat of harmful product contamination posed by fragments of metal. The market for this kind of machine is increasing recent years in China due to product safety concerns upgrade. Clearpack would like to grasp this opportunity to penetrate into local market for specific product. For financial objectives of Clearpack , the rate of return on investment at least 15-20%. Cash flow is projected to increase by 50 percent to the end of the decade. The market strategy of clearpack aims to increase its market share to 45% and sales target 5.5M USD by year 2010. In order to cover vast geographical area of China, company is planning to set up own office in Northern China which is not available now and develop authorized dealers in rest of area. Clearpack has shown clear strengths in developing specialized products for small segments in adopting a niche market and provide good products and services apart from the major vendors who focus on high-volume orders only. In order to be price-competitive, company is considering to set up manufacturing facilities in China pearl river area as well.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,84 €
Materiālu komplekts Nr. 1299330
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing Management: Marketing Plan Formulations”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/663457

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties