Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:604140
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Section Four
1. Variables in the Purchasing Environment
Nowadays, more and more people shop online for convenience and time saving. WHSmith UK Retail, a multi-channel retailer, gets benefits from such environment. It is made up of 553 high street stores, 220 travel stores and WHSmith.co.uk, serving customers on the internet world-wide. The Direct division provides the WHSmith offer across several digital channels wherever and whenever the customers choose to shop, such as shopping with www. WHSmith.co.uk on the Internet as well as visiting their stores, on interactive Digital TV through Sky Active, Telewest and NTL, or by telephone. The Direct division offers a range of over 2.1 million products and sales peak after most of the High Street stores have closed. Its customers would receive regular updates via e-mail on the latest releases and offers. Furthermore, as 24/7 online shopping, WHSmith.co.uk offers customers a choice of flexible and affordable Internet connection packages through WHSmith net, including Broadband. Free WHSmithnet disks can be picked up in store for customers to learn about it and in April 2000, it launched Internet access in 20 stores ('What').

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „WHSmith”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/604140

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties