Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:457935
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pielietojot bērncentrēto mācību modeli, uz pedagoga pleciem gulstas milzu atbildība. Montesorī pedagoģijas pieeja no pedagoga prasa vislielāko atdevi, jo katrs skolēns tiek uzlūkots individuāli. Pedagogam ir īpaši jāgatavojas katrai stundai. Pedagogam ar katru skolēnu jāstrādā kā ar individuālu personu, bet tomēr jāvada viss kolektīvs kopumā. Vājas puses ir, ka zināšanu apjoms, kuras skolēni iegūst šajā mācību modelī, var būt mazākas salīdzinājumā ar tradicionālo mācību modeli, šeit akcents tiek likts uz personības attīstību, nevis zināšanu daudzumu. Pastāv nespēja precīzi izmērīt un salīdzināt dažādu skolēnu progresu mācību materiāla apguvē. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1345063
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Bērncentrētais mācību modelis un tā analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/457935

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties