Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • B2B and B2C Ethical, Legal and Regulatory Issues

     

    Eseja2 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:557639
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The Internet has become a fixture in the global marketplace. In order to remain competitive, business-to-business (B2B) and business-to-consumer (B2C) businesses must have an Internet presence, and in many cases, must be able to conduct e-commerce via the Web. For B2B businesses, the demand comes not only from customers, but from trade and supply chain partners. The Web has precipitated a whole new age in terms of what it means to share information and to transact business. And though doing business via the Internet is not necessarily new, the ethical, legal and regulatory issues are still…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1300603
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „B2B and B2C Ethical, Legal and Regulatory Issues”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/557639

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties