Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:822718
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ricardo A. Martins, André L. Battaiola
Aspects of emotion and memory relationship targeted to experience design
Emotion, cognition, human senses, memory, experiences, marketing, advertising, promotion, interactive presentations, learning environments, branding.
The emotional component of the brain plays a very important role in cognitive and decision processes related to information that arrives at our external senses as vision, hearing, sense of smell, taste, touch (pain, pressure, temperature) and by internal ones, as hunger, thirsty, time, balance and synesthesia. These…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1288369
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aspects of emotion and memory relationship targeted to experience design”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/822718

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties