Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Articla Review. When to call the organizational doctor

     

    Eseja2 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:746370
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

When to Call the Organization Doctor
Abstract
The following paper is a review of the article "When to Call the Organization Doctor" by Robert N. Llewellyn. In this article, Llewellyn provides an outline for defining problems within an organization and offers advice on how to correct these problems. He explains the need to define problems first, in order to prevent the waste of time and money. Using Llewellyn's article as a tool, I will define the problems within Sara's childcare and then be able to apply changes accordingly.
When to Call the Organization Doctor
Robert Llewellyn's…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1293892
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Articla Review. When to call the organizational doctor”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/746370

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties