Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:458379
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

This also explains why start-up companies go through a fast development where they pass several of the other orientations in brief. But the bottom line is that if they are still around today it is because they knew exactly who their product was designed for when they released it. They were filling a documented need.
A distinctive feature of the marketing orientation is also that those who follow it think it crucial to maintain and develop customer relationships. They do not focus on the price alone (because price alone does not matter), they do not focus on features alone (because features alone do not matter), and they do not focus on emptying the stock (because customers remember when they have been burned). Marketing orientation knows that happy customers return and this is where true profits are made - for both parties.
7.Conclusion
Today's successful companies follow a marketing orientation because this is what makes them profitable. They simply cannot afford anything else. This document has explained the weaknesses of other orientations and it has examined why a marketing orientation is important to gain and maintain a leadership position in an ever-increasing competitive and global market field.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1267317
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Why Are Businesses Advised Nowadays to Have a Marketing Orientation?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/458379

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties